Alla inlägg den 19 januari 2008

Av Linn - 19 januari 2008 10:48

Åhh förlåt att jag inte hinner blogga varje dag. Men det är så mkt nu när ja har haft prov osv, Men provet gick bra och det var ju bättre ;D.

Onsdag: Till mamma i dag.. När ja kom hem åt jag mormors hemgjorda köttbullar <3 mums sen kollade jag, mamma & P på "dubbat" det var kul så man fick ngra skratt <3

Torsdag: Pluggis Dag, plugga plugga och ännu en gång plugga..
Sen så badade jag ochså i ute bubbelpoolen, mysigt

Fredag: Bastade sen badade ( ute i bubbelpoolen) sen så åt vi tacos MUMS!
sen kollade vi på "LET*S DANCE" mina favoriter är Syskonen Da silva med dans partner + Danny, Syskonen Da Silva dansar på min dansskola ;D
men den som fick lämna Let's Dance så här tidigt var Uffe :(
fast jag tycker nästan det var sorgligt att se hans poäng..
han fick ju 8p och dom som fick mest fick 32.
Årets Peppe eng & Lasse Brandeby!

Lördag: I dag ska jag mest slappa och hjälpa P hehe så uppdaterar senare..

OBS! JA SKRIVER INTE ALLA NAMN ! DÅ SKRIVER JA BARA FÖRSTA BOKSTAVEN!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Vilken Är Din Favorit Färg?
 Blå
 Röd
 Lila
 Rosa
 Grön
 Gul
 Brun
 Svart
 Vit
 Orange
 Silver
 Guld
 Annan

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards